Sunday, February 04, 2007

Futsal Remaja dan Belia JIM PJ

Petaling Jaya, 4-Feb -- Perlawanan persahabatan Futsal Remaja dan Belia JIM Petaling Jaya telah diadakan di Sports Plaza Petaling Jaya. Pertandingan telah disertai oleh 4 pasukan termasuk satu pasukan senior JIM PJ.

Penganjur Program Sdr Nizam dan Cikgu Azmi menyatakan bahawa mereka bercadang untuk mengadakan program belia dan remaja sebulan sekali. Tidak hanya kepada sukan futsal tetapi juga sukan-sukan dan aktiviti lain seperti boling dll.





Apa kata Pengarah Perlawanan:

Salam,

Alhamdulillah seramai 26 orang telah menyertai perlawanan Futsal Belia JIM PJ pada 4 Februari 2007 iaitu hari ahad yang lepas. Futsal yang diadakan di Sports Plaza ini adalah program yang julung-julung kalinya yang dianjurkan oleh Belia JIM PJ !!

Suasana riuh dan perasaan gembira para pemain dari mula perlawanan lagi telah membangkitkan semangat kami untuk bermain. Kami tidak lupa semangat ini adalah semata-mata bagi mengikat tali silaturrahim antara kami. Empat pasukan dipertandingkan iaitu pasukan JIM PJ, Muslimeen United, Pantai Dalam FC dan GOL FC. Selama dua jam kami bermain dan setiap pasukan berlawan 3 kali. Walaupun hanya 26 orang peserta, namun kami merasakan kemeriahan suasana dengan riuh gelak ketawa!

Ada cadangan agar selepas ini diadakan setiap bulan sekali dengan permainan lain, bowling dan badminton dengan jumlah peserta yang lebih ramai!

Dilaporkan oleh,

Nizam
Pengarah Perlawanan

0 Comments:

Post a Comment

<< Home