Wednesday, January 31, 2007

Muzakarah Jawatankuasa Pembangunan Remaja Negeri Selangor

Ahad 21/1/2007 Muzakarah Jawatankuasa Pembangunan Remaja (JKPR) Negeri Selangor 2007 telah diadakan di Pusat Komuniti JIM, Taman Melawati. Alhamdulillah seramai 19 orang penggerak remaja hadir dan memberi input yang baik.Terima kasih diucapkan kepada YDP Selangor - Tn. Hj. Fadhil yang telah meluangkan masa untuk merasmikan majlis tersebut walaupun selepas itu terpaksa bergegas ke tempat lain untuk mesyuarat.

Sessi muzakarah dikendalikan oleh Akh Rohasni Marjumat, Pengerusi JKPR Pusat. Penggerak remaja dibahagikan kepada 3 kumpulan untuk sessi perbincangan bagi menjawab tiga persoalan yg dilontarkan oleh Akh Rohasni iaitu
  • apa aktiviti yg tercapai di peringkat daerah / negeri,
  • yang tidak tercapai daerah / negeri dan
  • harapan.

Alhamdulillah semua kumpulan menunjukkan keperihatinan terhadap pembangunan remaja Selangor dengan memberi maklumbalas yg baik dan memberangsangkan. Hasil dari persoalan tersebut diklasifikasikan mengikut kategori dan diberi 'ranking' dan Insya Allah output tersebut bersedia untuk diserapkan ke dalam SP JKP Remaja Selangor.

Penggerak Remaja pada sessi tersebut juga telah bersetuju untuk melantik AJK yang bertanggungjawab dalam menggerakkan remaja Selangor mengikut bidang masing-masing.



PENTADBIRAN
YUSOFF
NOURSILAWATI
SHAFIE

PERHUBUNGAN
ROMZY
ALIKIN


PEMBANGUNAN
AZMI
HASNOL BASRI


DANA
QHALID
NASHIRUDDIN


SETIAUSAHA
HAFIDZA

BENDAHARI
AHMAD KHALID



Noursila~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home